piątek, 1 marca 2013

Wizyta w radiu :)

I stało się ! Jestem prawie jak gwiazda :P dzisiaj byłem z rodzicami i ciocią Magdą Niewińską w Radiu Jard Białystok! Poprowadzona była z nami krótka audycja, podczas której rodzice z ciocią opowiedzieli troszkę o mnie i akcji, którą zorganizowali :)
Będę nawet w TV Jard - nie odczuwałem żadnej tremy,która za to zżerała rodziców ;)
Niedługo spektakl specjalnie dla mnie :)
16 marca będzie wielkim dniem :)
Lecę ćwiczyć, dłuższy wpis zrobimy z mamą na blogu niebawem;)
Papa, całusów 102 !!!!:)

P.S. Ciociu Madziu dziękuję za czadowe prezenty!!!!! Są boskie!!!! ;]

A oto nasza 4 w radiu :) sami spójrzcie, mikrofony są dla mnie stworzone :P

3 komentarze:

  1. jesteście super, jak mogę przekazać Wam nakrętki, które do tej pory nazbierałam? :)
    (przepraszam, trafiłam tu przypadkiem i nie mogę znaleźć jakiegoś kontaktu - maila czy coś :)
    pzdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprosimy o kontakt pod numerek 724 047 422 lub na stronce: http://www.facebook.com/events/409934435764824/419180251506909/?comment_id=419182148173386&ref=notif&notif_t=event_mall_comment

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawojujesz Świat wielki mały człowieku
    BaHa

    OdpowiedzUsuń