piątek, 8 marca 2013

Upiekło mi się ;)

Dzisiaj mi się upiekło;) szczepienie przeniesione na środę, bo musimy poczekać na szczepionkę, którą zamówiono mi w aptece:) rodziców kieszeń znowu schudnie ;)
Pani dr mnie zbadała, zrobiła pomiary i pochwaliła,że fajny chłopak jestem i że nadrabiam zaległości w super tempie :)
Ważę 7kg i mierzę 65 cm :) - ot taki Okruszek :)
Kwiatki z tatą rozdałem naszym kobietkom i teraz mogę sobie poleniuchować troszkę, bo później ćwiczenia - o kondycje trzeba dbać ;)

Miłego dnia Wam Wszystkim życzę :) buziole :*

P.S. Chciałbym się Kimś pochwalić.... to moja druga mama :) mama chrzestna - bardzo Ją kocham! Zobaczcie jaka jest fajna :)
Mooooooja Gosiunia kochana :) <3

1 komentarz:

  1. Buziaki słodziaku. Nie boj się szczepienie nie boli, a Twoja druga mama jest super.
    BaHa

    OdpowiedzUsuń