środa, 6 marca 2013

Pani Kasia :)

Dzisiaj byłem z rodzicami u swojej nowej Pani Rehabilitantki. Pani Kasia okazała się przemiłą Panią i od razu zdobyła moją sympatię. Uśmiechaliśmy się do siebie, gugaliśmy. Na znak przyjaźni nawet pogryzłem trochę Panią Kasię :P
Było nieco inaczej niż zawsze, nikt mnie nie uciskał, ćwiczyłem w zupełnie nowy sposób, ale wiecie co??? Dałem radę! Nowa metoda (NDT Bobath) okazała się bardzo fajna i wytrzymałem dzielnie aż 30 minut! Jak na pierwsze spotkanie - to była rewelacja:)
Kolejne spotkania już są umówione- najważniejsze dla rodziców było jednak to, co powiedziała im na koniec wizyty Pani Kasia :) - jeżeli dobrze podsłuchałem i zapamiętałem, to brzmiało to tak " jak na to, przez co Szymuś musiał przejść, na ciężką operację,którą ma za sobą i na sam fakt istnienia wady genetycznej ( zespołu Downa) - jest w SUPER :p  "
Mówiłem już wcześniej żebyście nazywali mnie Mistrzuniem ;) moja i rodziców ciężka codzienna praca się opłaciła! Mama mało nie pękła z dumy i całą drogę przeżywała to, co usłyszeliśmy :) jeszcze troszkę pracy, ćwiczeń i będę jeszcze bardziej super ;)

Powoli nawet przekonuję się do ćwiczeń na piłce, która nie bardzo mi się podoba, rodzice próbują mnie do niej przekonać i powoli im to wychodzi :) do tego zaczynam łapać sporadycznie nóżki i bawię się nimi chwilkę :)

Sami zobaczcie jak przytulam swoją wielgachną piłkę ;)

Na dokładkę pochwalę się zdjęciami ;)
Tutaj mój stały i niezawodny skład, czyli ja, babcia i Seba :P

A tutaj ja z mamą :)


P.S. W piątek mam szczepienie, trzymajcie za mnie kciuki :)

3 komentarze:

  1. Patka z Amelcią :)6 marca 2013 18:26

    Dzielny i mądry chłopiec ! Całuski dla Niego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia KUSZNIERCZUK6 marca 2013 18:32

    super szymusiu, dasz rade, bedzie napewno wszystko okej .. buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Miszczu jesteś wielki i tak już pozostanie. Jesteś moim idolem i koniec. Czasem widzę swojego Antka. Ale i tak jesteś jedyny. Będzie dobrze.
    BaHa
    p.s Acha! pozdrów babcię i tylko nie gryź jej w palec.

    OdpowiedzUsuń