niedziela, 10 marca 2013

Nowy kumpel :)

Dostałem fajowy prezent! Normalnie tak mi się podoba! Uwielbiam mego nowego kumpla ;) kupiła mi go ciocia Gosia i wujek Dawid - dziękuję, dziękuję, dziękuję! :)
Najbardziej podobają mi się piosenki w wykonaniu mojej myszki :) nawet zapominam na chwilkę o bolących dziąsełkach :)
Dzisiaj dostanę jogurcik na deser:) ciekawe jak smakuje ?? Mama specjalnie szukała odpowiedniego dla mnie :) już nie mogę się doczekać :P
A tak w ogóle to odkryłem, że mam nogi! Wy też się nimi tak bawicie?:P Nie wiedziałem, że to jest takie fajne :D mama z tatą znowu pękają z dumy - lubię, gdy się cieszą :) jutro z rana jadę na rehabilitację, może po drodze znajdę wiosnę i przyprowadzę ją za rękę ?;)

A oto ja i mój nowy kumpel ;) - tutaj bacznie go obserwuję ;)

Najpierw muszę podotykać, poszczypać - wiecie taki rytuał nawiązywania przyjaźni ;)


Myszka Miki musi wkupić się w moje łaski, najlepiej jak zaśpiewa mi piosenkę ;)

No dobra! Zdałeś egzamin! Od teraz jesteś moim kumplem i mogę Cię uściskać ;)
P.S. A oto sprawcy całego zamieszania ze mną i Sebkiem :)


Buzioooleeeeee kochani :*:*:*:* :)

2 komentarze:

  1. :* buziaki dla Szymonka od Cioci Gosi i Wujka Dawida :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę,proszę, rodzinka Wam się powiększa :D
    o kumpla Szymona, fajny ten kumpel, można z nim wszystko zrobić i nie ucieknie, i za uszy wytargać. Szymek! Cudo moje kochane, nogi są cudne do zabawyyyyyy :-*
    BaHa

    OdpowiedzUsuń