czwartek, 14 marca 2013

Jest o wiele lepiej :)

Dzisiejsza noc była ciężka :( bolały mnie nóżki, miałem temperaturę, ale rodzice spodziewali się tego po szczepionkach. Mama mało spała, bo ciągle się wierciłem i co chwilkę popłakiwałem.
Teraz jest już lepiej! Dostałem czopek i odżyłem :) nawet z babcią się wygłupiam i bawię :) za oknem pięknie świeci słoneczko - wiosno przyjdź już do mnie, ile jeszcze muszę na Ciebie czekać ?
Powoli szykujemy walizki do szpitala- w niedzielę musimy stawić się na oddziale w szpitalu w Warszawie - czeka mnie kontrola - trzymajcie kciuki, bo mama już chodzi zestresowana i się martwi;)
Zanim jeszcze pojadę do Warszawy, czeka mnie mega wydarzenie, a mianowicie spektakl taneczny, który odbędzie się już w tą sobotę! Dacie wiarę? Spektakl dla mnie! <radocha> :) opowiem Wam wszystko z przyjemnością, tymczasem zmykam bawić się dalej :)
P.S. Jednak są plusy tej szczepionki ;) pani Kasia ( moja rehabilitantka) powiedziała, że przez 48 godz mam wolne od ćwiczeń! Poleniuchuję troszkę ;)
Aaaaaaaa, zapomniałbym! Zobaczcie jak Babcia Wiesia mnie dzisiaj rozbawiła :)

Na początek niewinny uśmiech w stronę babci :)
No dobra, niech będzie! Uśmiechnę się najładniej jak potrafię ! ;)

Właśnie tak! Widzicie ?? ;)
Aj ta babcia! Rozbawiła mnie na całego;)

Kocham Cię babciu! I wiem, że Ty mnie też ! <3

1 komentarz:

  1. I powiem krótko;
    Szymon masz odjazdowych rodziców i złotą babcię. Super się bawicie. Jak ja lubię patrzeć jak się chichrasz :-*
    BaHa

    OdpowiedzUsuń