piątek, 22 marca 2013

Nie ma to jak w domku! :)

Dzień dobry Wszystkim :)

Wczoraj wieczorem wróciłem do domku. Prawie całą podróż przespałem, obudziłem się 30km przed Białymstokiem i dałem niezłego czadu rodzicom ;) koncert na całego;)
Miałem cudowną Panią Dr - pozdrawiam serdecznie i dziękuję! Kontrola ogólnie wypadła dobrze. Nie jest źle, ale i nie jest za różowo:) Pani Dr powiedziała, że musimy zadowolić się tym, co mamy. Ogólnie serduszko pika dobrze, tylko na łatce, którą naszył mi Profesor Karolczak powstały przecieki - 3mm i 2 mm. Póki co są do zaakceptowania, ale jak się zwiększą, konieczna będzie kolejna operacja.
Rodzice i ja jesteśmy optymistami i wierzymy, że nie będziemy musieli drugi raz przez to przechodzić... kolejna wizyta na Marszałkowskiej w szpitalu 29 lipca :)
Nawet nie wiecie jak stęskniłem się za wszystkimi! Już zdążyłem u każdego pobyć na rączkach - strzeżcie się - księciunio Szymon wrócił i znowu Was "pomęczy" ;)
Warszawa jest ładna, ale wolę nasz Białystok i swój domek :)

A tutaj, mama urozmaicała mi czas w szpitalu - Szymcio gwiazda :P



Do twarzy mi w tych okularach, prawda???;)

A tu- poranna zabawa z ciocią Gosią - jak ja się cieszę na widok znajomych mordeczek :D Kocham Was moja rodzinko! Kocham! Kocham! Kocham! ;)








P.S. Wczoraj skończyłem 7 miesięcy - jestem już duży facet! :)
P.S. nr 2 - wujku Dawidzie wielkie dzięki za podwózkę do stolicy! Dam Ci za to soczystego buziaka ! ;)

Lecę cieszyć się wszystkimi w domku - miłego dnia Kochani! :)




2 komentarze:

  1. Szymon i tak jest dzielny po takiej operacji. Wiele dzieci po korekcie ma małe przecieki, wiele z nich zarasta się, zmniejsza, albo pozostaje bez zmian.
    Antkowi pozostał jeden śladowy przeciek i niedomykalność mitralnej na poziomie II st. Szymon, w okularach wyglądasz odjazdowo. :-*
    BaHa

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja uwielbiam tego Pana...w każdej wersji czy w okularach czy z uśmiechem czy z grymasem-normalnie uwielbiam :*
    justyna3003

    OdpowiedzUsuń