poniedziałek, 11 marca 2013

Sebastian i ja :)

Kolejny męczący dzień. Ząbków nadal nie widać, a dziąsła bolą i bolą :( mamie już ręce dopadają od noszenia mnie, ale cóż na to poradzę - lubię jak mama mnie tuli :)
Tata wymęczył mnie na całego, "wyłaskotał", wycmokał, utulił - uwielbiam takie poranki :)
Ale nie o tym chciałem Wam dzisiaj opowiedzieć - jak wiecie, mam starszego brata ciotecznego. Ma na imię Sebastian i ma 3 latka! Jak ja Go kocham! Mówię Wam! Jest moim idolem! Uwielbiam, gdy do mnie mówi, bawi się ze mną. Już nie mogę się doczekać, kiedy będę większy i będziemy we dwoje śmigać po podwórku i psocić ;)
Czasami Sebek nie daje mi spać, ale ja odwdzięczam Mu się szczypaniem - rozumiecie- mężczyźni tak mają, muszą się dotrzeć,żeby zawiązać nierozerwalną sztamę i ją trzymać ;)
Czasami podsłuchujemy z Sebkiem, jak nasze mamy rozmawiają o nas i mówią, że niezłe łobuzy z nas będą :)
Sami zobaczcie, jak fajnie razem wyglądamy :D

Jeszcze trochę i dogonię Sebka :P


Mam nadzieję, że będziemy super kumplami ;)

A tutaj nasze męskie rozmowy ;)

Jak widać dogadujemy się bezproblemowo :) buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz