sobota, 2 marca 2013

Gdzie ta wiosna???

Dzisiaj byłem na spacerku i szukałem wiosny - niestety jeszcze jej nie widać, za to śniegu jest pełno, a my tak czekamy na słoneczko i cieplejsze dni :)
Po wczorajszym dniu pełnym wrażeń byłem tak zmęczony, że przed godziną 20 jak nigdy odleciałem do krainy snów :) za to po 6 obudziłem mamę- jak ja nie śpię - rodzice też wstają - wiadomo kto rządzi;)
Dzisiaj rozpakowywałem z rodzicami prezenty od Cioci Madzi i jej Wydawnictwa Muzycznego! Dostałem czadowe ciuszki! Piękny zimowy kombinezon, jeansy, bluzki - ale będę przystojniacha - wszystkie dziewczynki moje ;)
16 marca odbędzie się spektakl pt."Bliskość", który stworzony został  przez tancerzy Akademii Tańca Szał z myślą właśnie o mnie . Tworzą go ludzie znani z programów tv takich jak GTD Tylko Taniec, Mam Talent, You Can Dance. Spektakl będzie opowiadał o uczuciach: miłości, nienawiści, tęsknocie, zazdrości i przyjazni. Niesie przesłanie o potrzebie egzystowania wśród przyjaznych i kochających ludzi. Scenę Teatralną udostępniła Akademia Teatralna im. Aleksandra Zelwerowicza. 
Ale będzie się działo! Już nie mogę się doczekać! Może uda mi się wybrać na turnus rehabilitacyjny! Byłoby super!
No dobrze Kochani, czas powrócić do szarej rzeczywistości i codziennej pracy - czyli zmykam na rehabilitację z mamą :) bez pracy nie ma kołaczy - jeszcze trochę poćwiczę i będę w ogóle super gość;)


Całusy!!! :*:*:*:*


A tu ja z moim barciszkiem ciotecznym - Sebastiankiem 






Tutaj przymierzałem kombinezon od cioci Madzi :D

A tu moja skromna osoba w całej okazałości;)
Jak to mówi mój Seba - siemka Wszystkim! Pa!  ;)

1 komentarz:

  1. Dobrze Ci w czerwonym kolorze. Jesteś cudny
    BaHa

    OdpowiedzUsuń