poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Ząbek!

Ogłaszam wszem i wobec, że od dzisiaj mam pierwszego ząbka! :) Dolna lewa jedynka - jest już na widoku;)
Mama nic by nie zauważyła, gdyby nie krew, która mi delikatnie poleciała :)
Radocha niesamowita, wszyscy się cieszą, nawet dziadek biegł szybko z dołu, żeby ją zobaczyć ;)

Byłem dzisiaj z mamą, Sebkiem i ciocią Martą na spacerku. Wiosna coś się dzisiaj obija, bo zimno jest i wilgotno, ale najważniejsze,że śniegu nie ma :)

Jutro spotkanie z panią Kasią - znowu weźmie mnie w obroty i troszkę poćwiczymy:)

A tu ja i moja radość z posiadania ząbka :D


Mam ząbek!


Wiem, wiem - jestem duży facet ! :)


Dzisiaj nawet udało mi się "ukraść" pistolet Sebastiana, który strasznie mi się podoba.Wykorzystałem chwilkę, gdy Sebcio oglądał bajki, inaczej mógłbym o nim zapomnieć ;)

A oto i on - zakazany owoc ;)
Mam Cię! Mam! Mój malutki, śliczniutki - ahhhh :)
 Jaki fajowy!
 Tyle na to czekałem! W końcu!:D
 Troszkę poliżę - mniam, mniam!
 Upsssss!!!
 Yyyy... nie wiem jak on się znalazł w moich rękach- jestem niewinny Sebastianku! :P

Mamo teraz apel do Ciebie - zamiast kolejnej grzechotki - kup mi pistolet! ;)

2 komentarze:

  1. Jak nie mama to Ciocia kupi pistolet ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja kupię Ci auta, klocki, książeczki, kredki, farby, a pistolet na samym końcu.
    :-*

    OdpowiedzUsuń