piątek, 12 kwietnia 2013

Co za dzień ! ;)

Ależ się dzisiaj dzieje od rana ! Była dzisiaj u mnie nowa ciocia, która będzie rehabilitowała mnie w domku w środy i piątki. Jest naprawdę super - spodobała mi się od razu - calutka . Ciociu Agnieszko witam w moim gronie ;)

Pamiętacie jak wspominałem, że dzisiaj będą urodziny mojej chrzestnej Gosi??? :) Kończy dziś 20 lat! 100 lat ciociulku kochany! Kocham Cię mocno mocno! Jesteś najlepszą chrzestną na świecie!
A jaka niespodzianka dzisiaj się wydarzyła :) wujek Dawid poprosił dziadków o rękę cioci! Brawo! Gratulacje!


Dużo, dużo miłości Wam życzę i szczęścia - kochajcie mnie dalej tak samo mocno, jak ja Was :*

Niespodziankom nie było końca. Nawet ja dzisiaj ją miałem! Dostałem przepiękną laurkę w kształcie serca od Wesołych Kropelek z Niepublicznego Przedszkola Integracyjnego im. Fundacji Polsat w Stróżach! Jest taka śliczna! Od razu złapałem ją w rączki i nawet polizałem ;)
Mikołaj, Maciek, Patrycja, Wiktoria, Mateusz M., Jagoda, Kinga, Gabriel, Maja, Pawełek, Natalka, Lenka, Karolinka, Piotruś, Mateusz Ś. - dziękuję Wam ślicznie! Rodzice zbierają mi wszystkie laurki i włożą je w antyramę, która zawiśnie na ścianie w moim pokoju :)



Śliczna prawda???? Sami powiedzcie kochani ;)

Miłego popołudnia Wam życzę, u nas dzisiaj jest niespodziankowo :) ciekawe, co jeszcze się wydarzy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz