czwartek, 18 kwietnia 2013

Wiosna na całego :)

Wiosna pełną parą! Dzisiaj długo spacerowałem z mamą - słoneczko tak ślicznie świeci - jest cudownie!!!
Szkoda, że jestem jeszcze taki malutki i nie mogę biegać za Sebastiankiem, ale kiedyś nadrobię :)
Wczoraj była u mnie ciocia Agnieszka - pomęczyła mnie troszkę, wytarmosiła, wycałowała - wszystko oczywiście pomiędzy ćwiczeniami :)
Dzisiaj mieliśmy jechać na spotkanie rodzin do Dać Szansę, ale w ostateczności, nie mieliśmy czym się dostać do miasta i zostaliśmy w domu - szkoda, bo mama bardzo chciała spotkać się z innymi mamami maluchów z Zespołem Downa.

Żeby nie było smutno - spędziliśmy kilka godzin na podwórku:)

Sami zobaczcie :)
Tu chwilowa drzemka po spacerku ;)

Gdy się obudziłem, ciocia Gosia bawiła się ze mną :)


Zobaczcie jaka fajna bryka - co tam! porzucam wózek i będę śmigał autem :P

Gdzie Seba, tam i ja chcę być - braciszku kochany,poczekaj jak podrosnę, będziemy wszędzie razem biegać i psocić - obiecuję!


Wrażeń było sporo, po powrocie do domu zjadłem zupkę domowej roboty i odleciałem w ramionach cioci..... muszę naładować baterie... :)



Jutro od rana będę ciężko pracował.Ciocia Agnieszka ma być o 8 rano. Trzymajcie za mnie kciuki!

P.S. Moja zespołowa kumpela Oliwcia jest chora ( ostatnio ciągle choruje biedulka)- zdrowiej kochaniutka ! czekam na Twoje odwiedziny ! Buziam mocno i ściskam - zdrówka, zdrówka i jeszcze raz zdrówka!

1 komentarz:

  1. Imprezowicz się z Ciebie robi młody człeku. o ale kiedy masz to robić ! Super, szybko rośnij żeby biegać za Sebkiem. Ha! tylko żeby mama nadążyła za Tobą.

    OdpowiedzUsuń