niedziela, 28 kwietnia 2013

Odwiedziny Kamilka :)

Dzisiaj miałem bardzo udany dzień! W końcu odwiedził mnie mój szpitalny kolega - Kamilek z rodzicami - ciocią Martą i wujkiem Łukaszem:) tak bardzo się cieszę, że się zobaczyliśmy :) Kamil wyrósł strasznie, a jaki z Niego super Gość- mówię Wam! Bawiliśmy się zabaweczkami, dawaliśmy sobie cześć - było ekstra :)


Jutro jadę na rehabilitację do cioci Kasi, w piątek miałem kontrolne usg główki, pan dr, który je wykonywał, uspokoił mamę, że nie widzi w obrazie nic niepokojącego, zatem możemy spokojnie czekać do majowej wizyty u naszej dr neurolog :)

A tu kilka zdjęć z dzisiejszych odwiedzin :)

Widzicie??? zabawa na całego! Towarzyszył nam nawet Sebcio -mój kochany starszy brat!

Teraz czekam na kolejne odwiedziny!

Spójrzcie jeszcze, jaki piękny prezent dostałem od Kamilka :)

Dziękuję! buziam mocno Wszystkich :*:*:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz