poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Pracowity tydzień ;)

Tydzień rozpoczął się pracowicie :) byłem dzisiaj na rehabilitacji u Pani Kasi, a że od rana jestem w bojowym nastroju,pokazałem, że nie należy ze mną zadzierać ;)
Jutro powtórka z rozrywki - po południu znowu ćwiczenia - da się przyzwyczaić ;)

Mama chodzi rozpromieniona i wesoła - czy to wiosna tak na nią działa??? Nieeeee, mama mówi, że to dzięki mnie, bo:

- nauczyłem się ładnie bawić w " akuku",
- nauczyłem się prosić na rączki ;)
- coraz więcej gadam :P
- ciągle się śmieję ;)
- na horyzoncie pojawiła się kreseczka dolnej lewej jedynki - ząbek będzie już niedługo!
- Pani Kasia bardzo mnie chwali na rehabilitacji,
- pięknie przewracam się na brzuszek
- potrafię się coraz dłużej zająć sam sobą i rozmawiać z zabawkami,
- pięknie zjadam obiadki,
- ja to ja :D
- mnie trzeba kochać - inaczej się nie da ;)

Wcale się nie dziwię mamie, taki gość jak ja - CUDO ;) więc sami rozumiecie;)


Tradycyjnie podrzucam Wam kilka fotek;)



 Potrafię już sam się sobą zająć, a wygląda to tak - mama zostawia mnie samego w łóżeczku ( kręci się gdzieś w pobliżu) - korzystam z chwili i broję ;)


Jestem niewinny mamo! Wierzysz mi ??? <maślane oczy> ;)

Nooo! Luuuzik mamuśka :D


Później przychodzi pora, że robię się głodny i .... mamo daj jeść!

Halo, halo! Jestem głodny!


Jeden malutki obiadek, proszęęęęę ;)



Buziaki! :*

2 komentarze: