wtorek, 9 kwietnia 2013

Jak chcę, to potrafię ;)

Wiosnę czuć już coraz bardziej :) od rana słoneczko pięknie zagląda przez okna - od razu lepiej! Dzisiaj wstałem w dobrym humorze ( jak prawie zawsze) ;) od rana gugam, krzyczę - daję znać, że jestem :)
Niedługo wybieram się na rehabilitację - trzeba poćwiczyć mięśnie ;)
Żeby nie zostać gołosłownym pokażę Wam filmik, na którym pokazuję mamie jak proszę, żeby wzięła mnie na rączki ( w sumie to mama bardziej chciała :P )

Sami zobaczcie ;)



Za kilka dni czeka mnie wizyta u okulisty i kontrolne usg głowy- tak mówiła mama.Trzymajcie kciuki, a jak już będę " po" -  opowiem Wam  o swoim spotkaniu :)

Aby dzień był milszy przesyłam Wszystkim odwiedzającym mego bloga  swój najszczerszy uśmiech! Już ładniej nie potrafię się uśmiechać;)

 Oooooo! Właśnie taki :



Pa! Pa! Całusów 102 ! ;)

1 komentarz: