piątek, 7 czerwca 2013

Siedzenie jest super :)

Cześć i czołem,  kluski z rosołem ;)
Melduję się ! Siedzenie tak mi się spodobało, że teraz nie chcę już w ogóle leżeć ;) coraz lepiej sobie radzę! Świat wygląda zupełnie inaczej i Sebcio w końcu chce się ze mną bawić ;]
Dzisiaj była bardzo miła niespodzianka - dostałem superowe klocki lego Duplo z gazety, do której mama kiedyś napisała list :)
Póki co muszę do nich dorosnąć, więc dałem pobawić się Sebastiankowi , a on w zamian, bawił się ze mną swoimi autami :)
 Brum, brum .... :D
 Co jeszcze masz do zaoferowania straszy bracie ?:P

Koparka spodobała mi się najbardziej :)


 Później mama dała mi ulubioną zabawkę - grający walec od Babci :)




Wiem, że już się chwaliliśmy, ale dla nas to jest taka radocha, że musimy jeszcze raz ! :)

Siedzę, siedzę i się bawię lalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)



Czekam na Ciocię Natalkę! Niedługo przyjedzie poćwiczyć ze mną :) buziaki Kochani :*:*:*

2 komentarze:

  1. SZYMONKU DZIELNY Z CIEBIE CHŁOPCZYK BRAWO MALUSZKU BUZI BUZI :****** M

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, tylko na chwilkę Was nie odwiedzać, a tu już taaakie zmiany. :D Brawo Szymku...

    OdpowiedzUsuń