piątek, 14 czerwca 2013

Pierwsza kąpiel w wannie!

Z racji tego, że za tydzień kończę 10 miesięcy i jestem już kawalerem, który nie mieści się w wanience, rodzice zorganizowali mi przeprowadzkę:)
Uwaga! Uwaga! Ogłaszam, iż dzisiaj -  dnia 14 czerwca 2013 roku odbyłem swoją pierwszą kąpiel w wannie!
Było fajowo! Duuuużo wody i piany, którą uwielbiam! I moje piękne krzesełko do kąpieli!( jestem w nim bezpieczny i rodzice nie muszą się obawiać, że coś mi się stanie, ma specjalne przyssawki, które powodują, że jest nie do ruszenia) Czego więcej chcieć??? ;) Od teraz będę mógł rozrabiać na całego podczas kąpieli :)


Zacznę jednak "od początku". W końcu pan listonosz dostarczył paczkę z moim krzesełkiem do kąpieli. Najpierw wypadało oswoić się " na sucho" ;)

 Dostałem krzesełko! Huuuraaaa!
 Podoba mi się !

" Mokra próba" podobała mi się o wiele bardziej! 
 Ale mam dużo wody!
 Zanurzę rączki:)
 Tato! Co Ty znowu kombinujesz????
 Żartowniś z Ciebie Tato! ;)
 A kuku ;)
 Uśmiech nr 6 specjalnie dla Was :P
 Jest bosko!
 Najładniejsze mama zostawiła na koniec ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz