wtorek, 28 maja 2013

Żegnaj butelko!!! Witaj niekapku ! :)

Muszę się podzielić z Wami pewną wiadomością. Wczoraj pożegnałem na zawsze butlę ze smokiem! Jestem duży facet i piję już tylko z kubka niekapka! Po wielkich poszukiwaniach, mama znalazła w końcu taki, który od razu mi się spodobał :)
Jutro jedziemy do pani gastrolog dowiedzieć się, jak wyszły moje wyniki krwi. Mama oczywiście już się zamartwia, ale ja czuję, że będzie ok ! :)

Wczoraj poznałem nową ciocię, która zastępuje ciocię Agnieszkę. W piątek pierwsze zajęcia - zobaczę, czy będzie chciało mi się ćwiczyć ;)
Mama zauważyła, że już mało brakuje mi do pełzania. Podnoszę tyłek w górę , jak próbuję dostać się do zabawek, ale dalej nie wiem co zrobić z nóżkami. Porozmawiamy o tym na rehabilitacji  i weźmiemy się za ćwiczenia :)

Dzisiaj wariowałem z chrzestną! Ale była radocha! Mówię Wam! Uwielbiam tego typu zabawy - tarmoszonko, bujanie to jest to, co Szymonki lubią najbardziej :)
Niech życie ciocia Gosia!! :D:D:D:D


Te krzyki - to mój sposób okazywania radości! Troszkę głośny bywam czasami ;)




Tu ja - zuch Szymoniasty z moim niekapkiem :D



Z racji tego, że zbliża się noc życzę Wam słodkich snów! Karaluchy pod poduchy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz