niedziela, 26 maja 2013

Dzień Mamy! :)

Nie wiem jak Wy Kochani, ale ja z samego rana złożyłem swojej mamusi życzenia :) 26 maj - Dzień Matki - na pewno wszyscy o nim pamiętacie :)

W końcu na troszkę wyszło  słoneczko, od razu postanowiliśmy to wykorzystać :) pospacerowałem troszkę z mamą, a później obserwowałem Sebka, jak bawi się w piaskownicy :)
Jutro jadę z rodzicami na bierzmowanie Artura :) jutro też poznam nową ciocię, która na jakiś czas będzie zastępowała ciocię Agnieszkę :) - mam nadzieję, że się polubimy :) przyznam, że nawet mam lekką tremę ;)
We środę odwiedzam ponownie panią gastrolog - będą moje wyniki krwi - proszę trzymać kciuki, żeby wszystko było ok :)
Póki co lecę terroryzować rodzinkę, niech mnie każdy po trochu ponosi - w końcu mówią, że jestem ich księciem :D:D:D:D

Pa! Pa! Całusy 102 ;) :*:*:*
 P.S. Zobaczcie jak pięknie siedziałem na ławce! SAM! :)



 A tu Sebcio i jego piaskowy tort :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz