wtorek, 14 maja 2013

Już taki jestem .... gaduła ;)

Ostatnie dni pędzą szalonym tempem - co dzień coś się dzieje, co dzień jakieś wiadomości.... niekoniecznie dobre .... trzymajcie mocno kciuki za moją ciocię Agnieszkę, która potrzebuje teraz naszego wsparcia!
Ciociu -jesteś WSPANIAŁA i ze wszystkim sobie poradzisz... póki co mam dla Ciebie wirtualnego misia - plose <3


Wczoraj byłem u swojej dr neurolog - badanie usg główki wyszło ok, jest jakiś malutki przeciek, ale widocznie taka jest moja uroda, zdrowe dzieci też tak czasem mają i w niczym to nie przeszkadza. Jutro czeka mnie dużo gorsze wyzwanie - szczepienie - oj będzie bolało ;( 

Mama jest chora, ale i tak szczęśliwa - oczywiście radochę daję jej ja - syn na medal, który coraz więcej gaworzy  :)



Taki ze mnie mały gaduła się robi ;) z czasem będę miał coraz więcej do powiedzenia ;) ( oby tak było;) ) .... buziaki:*:*:*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz