poniedziałek, 6 maja 2013

Superowy dzień! :)

Dzisiejszy dzień był super! Po porannej drzemce, obudziłem się w super humorze :)

Tu jestem jeszcze zaspany;)


Zjadłem mleczko i wyszliśmy z mamą na spacer , który tak się przedłużył, że cały dzień spędziliśmy na podwórku:) byli z nami : babcia, dziadek, ciocia Marta i Gosia, tata i Seba :)
Dziadek z babcią sprawili nam wielką niespodziankę i kupili mi i Sebkowi superową piaskownicę :) - będziemy robić w niej babki;) niedługo dziadek zrobi nam huśtawki - będzie zabawa na całego;)
Jutro o 10 mam zajęcia rehabilitacyjne z ciocią Kasią - koniec laby, czas wrócić do pracy.

Jak zwykle przesyłam Wam kilka fotek :)






Niedługo pochwalę się naszą piaskownicą ;) miłego wieczoru Kochani:)

1 komentarz:

  1. Ty Słodziaku kochany-kocham twoje miniki!
    justyna3003

    OdpowiedzUsuń