środa, 10 lipca 2013

Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna

Dawno nas tu nie było, ale mamy usprawiedliwienie! Od 2 tygodni mamy problemy z internetem i czasem nie udaje się nam zamieścić posta :)
Dzisiaj byłem z mamą w Poradni Psychologiczno Pedagogicznej, gdzie miałem badanie przeprowadzone przez Panią Logopedę i Panią Psycholog :) Mama ubiega się o wczesne wspomaganie rozwoju dla mnie.
Od rana przeżywała jak to będzie, więc nie chciałem żeby się denerwowała mocniej i wypadłem super! Wykonałem prawie wszystkie zadania, które przygotowała dla mnie Pani Logopeda i Pani Psycholog :) mama była ze mnie baaaardzo dumna i szczęśliwa, że ma tak zdolnego synka :)
Pani Psycholog powiedziała, że jest bardzo dobrze! Że jest pod wrażeniem, że jestem bardzo społeczny i kontaktowy :) dałem nawet cześć obu Paniom :) zrobiłem koci koci, znalazłem zabawkę, którą Pani Psycholog mi ukryła :)
Były też zadania, których nie wykonałem, np. nie potrafię powtórzyć odgłosów, które wydawała z siebie Pani Logopeda, zamiast sprzątać piłeczki do pojemniczka, ja wolałem je rozwalać ;)
Teraz czekamy na decyzję, która zapadnie 14 sierpnia - zbierze się Zespół Orzekający i klamka zapadnie :)
Mamy już upatrzone miejsce, gdzie chcielibyśmy uczęszczać na wczesne wspomaganie :) mamie bardzo zależy na zajęciach z logopedą, pedagogiem specjalnym i psychologiem- jestem coraz starszy i musimy troszkę więcej pracować i podnosić powoli poprzeczkę :)

Na deser przesyłam świeżuteńkie zdjęcia, zrobione przed chwilką :)



  I kolejne ulubione zdjęcie mamy z serii " Szymcio - Łobuziak " :)

P.S. Życzymy Wszystkim, żeby trafiali na takich Psychologów jak my dzisiaj! Mama długo nie zapomni tego spotkania i rozmowy! Dziękujemy:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz