piątek, 5 lipca 2013

Mniam, mniam :)

Kolejny słoneczny dzień :) dzisiaj rano była u mnie Ciocia Agnieszka, ale nic nie wyszło z mojej rehabilitacji - dokuczają mi ząbki i nie miałem ochoty na ćwiczenia. Ciocia doskonale mnie zrozumiała i dała mi wolne :)
Póki co siedzimy w domu, bo słońce tak grzeje, że nie można wytrzymać. Czekamy na wieczór i spacerek.
Dzisiaj jadłem swojego pierwszego loda :P mniam, mniam :) mama nie była zachwycona tym faktem, ale ja byłem szczęśliwy ;)



Mmmmm... mój nowy przysmak ;)

P.S. Mam już 2 ząbki - jestem duży facet :P 

2 komentarze:

  1. oo. Moj Kochany Słodziaczek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Ale lody pomagają jak idą ząbki. Mniej boli. Oj mama, mama ! Zrób sama lody Szymkowi, Takie z musów owocowych, bez cukru i mleka. ;-) Pyyycha.

    OdpowiedzUsuń