środa, 3 lipca 2013

Misz masz ;)

Wczoraj miałem bardzo miłe popołudnie. Wpadła do mnie w odwiedziny Oliwcia z Sebastiankiem, ale było wesoło :) niedługo przyjedzie Ciocia Agnieszka, która mnie porehabilituje, w końcu do mnie wróciła ! Hura! :) siadanie już praktycznie opanowałem, siadam SAM :) czasem jeszcze potrzebuję pomocy, ale już coraz mniej :)
Od teraz Ciocia Agnieszka wprowadza mi naukę czworakowania, zobaczymy jak mi pójdzie :)
Niedługo badanie w PPP, mama już nie może się doczekać :)

P.S. Pani dr kazała wprowadzać coraz więcej glutenu, no to proszę bardzo :) wczoraj ukradłem bułkę i sobie wcinałem w towarzystwie Dziadka, którego uwielbiam! Z Dziadkiem zabawy są superowe, uwielbiam jak razem spędzamy czas. Potrafię siedzieć na kolanach pół dnia i wcale nie chcę wracać do mamy :) Przedstawiam mego Dziadka Leszka - najlepszego pod słońcem ! :) <3 ( mama mówi, że ta miłość jest wzajemna i że dziadek ma fisia na moim punkcie :p )



A tu nasze leśne skarby, które zbierałem ze swoim Sebkiem :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz