czwartek, 21 lutego 2013

Mam już 6 miesięcy ! :)

Dzisiaj kończę 6 miesięcy :) Rodzice od rana o tym mówią i zastanawiają się, kiedy to zleciało :)
Skoro mam już te 6 miesięcy,mama wprowadziła coś nowego do mojej diety za radą cioci Basi :)
Zjadłem dzisiaj marchewkę z 1/2 żółtka :D pięknie zjadałem grudki, na początku się krzywiłem, ale suma sumarum - poradziłem sobie !
Dzisiaj pięknie też ćwiczyłem, mama bardzo mnie chwaliła, a ja z radości niechcący ją obsikałem;)
Co dzień ktoś przynosi mi nakrętki - nawet nie wiecie jak się cieszę, najbardziej nie mogę się doczekać kiedy rodzice kupią mi materac do ćwiczeń:)
Zapomniałbym powiedzieć od wczoraj jestem posiadaczem nowej karety :D dostałem z NFZ piękną spacerówkę , już nie mogę się doczekać spacerów! :)
Miłego wieczoru Kochani, idę pobawić się z tatą - czas na nasze wieczorne harce ;)


1 komentarz:

  1. Halo Dyziu, jaki masz piękny wózeczek! Super prezent na pół roczku. Jak ślicznie się w nim prezentujesz... Jesteś słodki z kogucikiem na główce.
    :-)
    BaHa

    OdpowiedzUsuń