środa, 11 września 2013

Niedługo nowe wyzwania :)


Hej hej :)
Chciałem Wam zrobić niespodziankę i zamieścić filmiki ze mną w roli głównej, ale niestety coś się nam tu nie udaje. Wystarczą Wam zdjęcia ??;)
Ostatnie dni mijają bardzo przyjemnie. Odwiedza mnie Ciocia Agnieszka i razem ćwiczymy. Później przez całą resztę dnia bawię się i bawię i bawię i bawię ;)
Moja najnowsza umiejętność to wstawanie w łóżeczku :) coraz bardziej cwany lisek się ze mnie robi :) mamę rozpiera duma i chodzi dumna jak paw ;) dzisiaj nawet samodzielnie ustałem chwilkę na podłodze bez trzymania przez mamę :)
Niedługo nadchodzi wielki dzień. Zacznę zajęcia z wczesnego wspomagania :) mama nie może się już doczekać i jest bardzo ciekawa jak to wszystko będzie wyglądać :) będą to zabawy i nauka z panią logopedą i panią pedagog spec. :)

Niedługo wybieram się na spacer. Trzeba łapać resztki słoneczka :)))

Tak wyglądam, gdy coś kombinuję ;)


Tu cieszę się ze spacerku w lesie :)))

Było fajowo :)

A tak śpię w ramionach Taty, po dniu pełnym wrażeń. Kocham Cię Tato!!! <3 :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz