czwartek, 19 września 2013

Moje umiejętności :)


Dziś zaczynamy wpis inaczej, niż zwykle ;) Dni mijają bardzo szybko, nie tracimy czasu na nic,mimo szarej i mokrej aury za oknem. Ćwiczymy zdobyte umiejętności. Mam 13 miesięcy ( no dobra za 2 dni będzie równo 13) i :
- potrafię dawać cześć,
- potrafię bić brawo,
- potrafię robić papa
- jak chcę, robię koci koci łapci i mruczę po swojemu pod nosem
- potrafię turlać z kimś piłkę
- rozpoznaję bliskie mi osoby z daleka i okazuję przy tym mega radość
- sam siadam
- w łóżeczku podnoszę się przy pomocy szczebelków
- długo stoję na nóżkach
- pokazuję rączką co chcę
- potrafię walczyć o swoje
- potrafię głośno protestować  i krzyczeć przy tym „ neeeee”, do tego wyginam się na maxa
- mówię „ mammma”, „baba”, „tata”, „da”, „ne” i inne krótkie sylaby :)
- kiedy trzyma się mnie pod paszki, przebieram nogami
- zajadam kanapki, parówki, kawałki jabłek, mama gotuje mi normalne zupki ( tzn. nic w nich nie gniecie), ogólnie gryzę, żuję ( jak coś bardzo mi smakuje nawet mlaszczę :P )
- podobno posiadam niezłe zdolności aktorskie i niezły ze mnie aktor ;)
- gram na bębenku, cymbałkach ( ogólnie lubię robić bach, bach i stuk - stuk)
- jak mam ochotę, naśladuję miny innych
-  uwielbiam oglądać książeczki
- pięknie chwytam przedmioty i przekładam je z ręki do ręki
- wyjmuję pojedynczo zabawki z pudła lub klocki z garnuszka

- zaprzyjaźniłem się z nocnikiem i robię na niego kupę ( mama zawsze rozpoznaje ten moment ;) )
- nawet jak coś znajduje się poza zasięgiem moich rąk, będę tak kombinował, wyciągał się na różne sposoby, że i tak się do tego " dostanę"

Jak widzicie troszkę tego jest. Uwielbiam też wszystko, co się świeci i hałasuje. Ostatnio zafascynowały mnie koła w samochodach. Odkryłem, że jak ich dotykam, to się kręcą - fajna sprawa:)
Mama mówi, że jest ze mnie bardzo dumna. Powtarza mi to bardzo często - miłe uczucie- uśmiecham się do niej wtedy szeroko :) Twierdzi, że jestem bystry, szybko się uczę i że jestem INTELIGENTNY. Dodała, że nie uwierzy nikomu, kto powie, że dzieci z Zespołem Downa nie są inteligentne. Wystarczy przecież spojrzeć na mnie ;)

Ślę buziaki na miłe popołudnie. Kto chętny , niech łapie ;) :**********muaaaaa! :)





1 komentarz: