sobota, 7 września 2013

Jestem duży facet i miałem bilans roczniaka :)

Hej hej :) Dzisiaj niezbyt dobrze mi się spało. Co chwilę się budziłem i płakałem - rączka mnie boli po szczepieniu. No właśnie - wczoraj miałem bilans roczniaka ( jej jak to dorośle brzmi) i szczepienie. Jak zawsze byłem Zuchem, bolało, ale nie płakałem mocno :) W przeciągu 1,5 miesiąca urosłem aż 2,5 cm - Pani Dr powiedziała, że to dużo :) ważę 9800 i mam 76 cm :) niezły ze mnie chłop - mama mówi, że już nie da rady mnie nosić ;)
Póki co korzystamy z ostatnich uroków pogody i śmigamy na spacerki. Dzisiaj też się wybieram, a później pobawię się z mamą.

Trochę mnie jak zawsze ;)







Od rana śmigam na swoim ukochanym samochodziku :D uwielbiam to robić, mama już trochę mniej, bo plecki jej bolą, ale co tam ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz