czwartek, 29 sierpnia 2013

Dorosłe życie rozpoczęte ! :)

Skończyłem rok i nie jestem już niemowlakiem :) jestem dorosły ;)
Rehabilituję się z Ciocią Agnieszką i wiecie co??? Ostatnio spłakałem się do granic możliwości, jeszcze długo po zajęciach cały się trząsłem i chlipałem noskiem. Mama była bardzo smutna. Ale Ciocia Agnieszka jest THE BEST i znalazła na mnie sposób. Ostatnie zajęcia były super!
1. W pokoju nie może być mamy :) na jej widok wpadam w histerię i nie chcę ćwiczyć. Zostaję z Ciocią sam.
2. Ciocia na początku bawi się ze mną w przeróżne zabawy.
3.Ciocia wykorzystuje do zajęć moje ulubione zabawki. Takim sposobem pchacz żyrafka, został zamieniony na moje ukochane auto, które dostałem na roczek od Babci Grażynki i Dziadka Krzyśka!
Te trzy główne zasady sprawiły, że już tak nie płaczę i nie buntuję się mocno :)

W sobotę czeka mnie wizyta u dermatologa, a w niedzielę wyjazd do Warszawy na wizytę kontrolną. Czas sprawdzić jak się miewa moje serduszko. Mama oczywiście chodzi już i przeżywa i zamartwia się na zapas. Słyszałem jak mówiła do Babci Wiesi, że przed echem serca, które mnie czeka, sama dostanie chyba zawału. Porobimy wszystkie badania i będzie wiadomo, co w trawie piszczy. Moje serduszko jest niestety tak " zakręcone", że to wszystko nie jest takie proste, jakby mogło się wydawać. Trzymajcie za mnie kciuki! Bardzo o to proszę!

A tu ja z dzisiejszego dnia :)

Ahoj! :)

 Wyrzucanie zabawek z pudła to moja specjalność! :D

Jeszcze trochę i po wszystkim ;)

Oooo, teraz jestem gość! Ależ się zmęczyłem. Mama będzie musiała posprzątać ;)

Brum, brummmm! Kogo podwieźć moją superową bryką???
 Zapraszam:)

P.S. Babciu Grażynko! Halo, halooooo :) zapraszamy do Gródka :P mamie już plecy " odpadają" od pchania mnie na samochodzie :P ;)

1 komentarz:

  1. Jesteś Cudowny Szymonku, Twój uśmiech mówi, że jesteś szczesliwy i tak trzymać. Agata

    OdpowiedzUsuń