poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Fajna niedziela :)

Wczoraj spędziłem z rodzicami bardzo fajnie niedzielę. Pojechaliśmy w odwiedziny do mojej Prababci, po drodze zabraliśmy Babcię Grażynkę i wujka Łukasza. Do ekipy dołączyła też Ciocia Dorota, Damian, Dominika i Piotrek :) Okolica piękna, spokój, cisza - czego więcej chcieć  :)
Jestem właśnie na etapie wstydzenia się i mimo, że Wszyscy zabiegali o moje względy, ja chowałem główkę - ale Kochani, nic się nie martwcie, jeszcze troszkę i to się zmieni :)
Pobyt na świeżym powietrzu dobrze mi zrobił, wróciłem do domku, wykąpałem się, zjadłem kaszkę i odleciałem do krainy snów :)

Tutaj wygłupiałem się z Tatą :)




Dzisiejszy poranek zacząłem od zabawy z Sebkiem :) ma taką superową wędkę, też chcę taką , Sebek czasami pożycza mi ją na chwilę i uczy mnie łowić ryby :)

W międzyczasie ....

Za wzorowe słuchanie wykładu, dostałem buziaka !


I jeszcze jednego, ojej przy uszku zawsze mam łaskotki ;)

Sebek! Pozujemy!

O tak! :)


Na deser, przesyłam  mój pierwszy obrazek, wykonany wspólnie z mamą. Muszę jednak zaznaczyć,że długopisowe bazgrołki wykonałem SAM, bez niczyjej pomocy ! :)



Buziaki! :******** Miłego dnia Wam życzę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz