sobota, 24 sierpnia 2013

Impreza roczkowa :)

Oj wiele się ostatnio u mnie działo. We czwartek miałem zarąbisty koncert, który zorganizowała mi Ciocia Magda Niewińska i Klub Szook oraz inne Gwiazdy sceny muzycznej! Było super! Byłem w klubie do północy, nic, a nic nie płakałem, po prostu jestem urodzonym klubowiczem;) Dziękuję jeszcze raz Wszystkim z całego serduszka! :)

Tutaj my w klubie ;)







Dzisiaj rodzice wyprawili mi imprezę roczkową. Przyjechała Babcia Grażynka, Dziadek Krzysiek, Ciocia Asia, wujek Łukasz, wujek Dawid z ciocią Gosią in reszta rodzinki.Uzbierała się nas niemała grupka i było bardzo wesoło. Dostałem superowe prezenty! Goście odśpiewali mi " sto lat" ( filmiku ze śpiewem nie zamieścimy, tak będzie lepiej dla Waszych uszu). Miałem przepiękny tort, który wykonała uzdolniona Ciocia Gosia! Naprawdę był bajkowy, a do tego bardzo mi smakował ;)

Sami zobaczcie ;)
Tak wyglądał, czy nie jest piękny???


A tak mi smakował :D


Mniam, mniam... pyyyyychaaa!

A tu jeden z moich mega odjazdowych, super ekstra prezentów! Dziękuję!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz