sobota, 24 stycznia 2015

Szymon dorośleje :)

Hej,hej Kochani :)

Była kilkudniowa przerwa, ale to dlatego, że ostatnio jest sporo zamieszania w domu :)
Kilka dni temu byłem na wizycie u okulisty z rodzicami. Niestety nic z niej nie wyszło, bo zamknąłem oczy i postanowiłem ich nie otwierać :P nie działały czary Pana Dr, telefony, zabawki, a nawet śmiganie na fotelu Pana Dr w górę i dół - oczy zmrużyłem i za nic w świecie podczas wizyty ich nie otworzyłem :) - za kilka dni powtórka, tym razem już w szpitalu u Pana Dr, bo jestem mocno przeziębiony.

Mama ostatnio stwierdziła głośno " nasz Szymon dorośleje" :) Co dzień rano wstaję i ścielę swoje łóżko - mama nauczyła mnie, że pościel chowamy do szuflady i zasuwamy ją - sprawia mi to ogromną frajdę :) Serce mam na tyle duże i dobre, że pomagam mamusi ścielić również łóżko jej i taty. U Mateusza również robię porządki w łóżeczku, ale niekoniecznie te "dobre" ;)

W poniedziałek miną 2 tygodnie bez smoczka - sam z siebie jestem bardzo dumny. Reaguję również na słowo " daj" - w końcu od razu oddaję mamie pilota, albo jej telefon ;) i coraz częściej na słowo " nie wolno" - wiecie, czasami nic w uszkach nie słychać, jak mama zdziera gardło i krzyczy " Szymon nie wolno! zostaw kwiatek!" - ja uważam, że należy go przesadzić i nie rozumiem dlaczego mama ma odmienne zdanie na ten temat ;)

Coraz więcej czasu spędzam z Mateuszem - minęła mi mania popychania go, gdy siedział, ale ostatnio sprawdzam jak wytrzymała jest Jego główka i nieraz mu czymś przyłożę - mama wtedy gniewa się na mnie i tłumaczy, że tak nie wolno, ale sami wiecie jak to jest między rodzeństwem ;) Mati też taki święty nie jest - noszę na buzi ślady po jego pazurkach ;)

Kilka fotek takich słodziaków jak my musi się pojawić, więc :


Taki jestem cwaniak, a co :P

Niby "niewinny"Mateusz :P

Uwielbiam obserwować co się dzieje w naszym akwarium :)


Flipsy też uwielbiam jeść!

Jak widać, Mati również ;)

Specjalne uśmiechy dla Was :)




P.S. Z serduszkiem jest ok! Morfologia również jest dobra :) oby tak dalej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz