czwartek, 20 marca 2014

Dzień Szczęścia! :)

Hej Kochani! :)
Czy wiecie, że dzisiaj jest Światowy Dzień Szczęścia ???? Z okazji tej, dostałem zaproszenie z mamą i resztą ekipy naszego Stowarzyszenia, do Przedszkolaków , Cioci Lili, Cioci Natalki i Cioci Gosi :)))
O dziwo przybyliśmy bez spóźnienia, co ostatnio graniczy u nas z cudem ;)
Na początku byłem oszołomiony ilością nowych osób i  gwarem, który panował na sali przedszkolnej :) popłakiwałem w ramionach mamy i chowałem się najlepiej jak tylko potrafiłem.
Z czasem nieśmiałość mi przeszła i dostosowałem się do panującej atmosfery. Ciocia Lila i Ciocia Gosia zadbały o każdy szczegół - było dużo gości, którzy przybyli spędzić z nami ten wyjątkowy dzień :)
Zaczęliśmy od nauki piosenki, którą wspólnie wykonywaliśmy :) później Ciocia Lila przydzieliła nam bardzo ważne zadanie - do wykonania mieliśmy " Drzewko Szczęścia" :) Po wysłuchaniu instrukcji od kochanej Cioci Lili, zasiedliśmy do stolików i zabraliśmy się do pracy :)

 Pomagałem mamusi najlepiej jak potrafiłem :)
 Pracujemy , pracujemy :) tworzymy nasze szczęście ! :)


A oto efekt końcowy naszej pracy - własne Drzewko Szczęścia ! :)

Nie obyło się oczywiście bez słodkiego i przepysznego tortu Cioci Gosi :D

Jak to powiedziała Ciocia Gosia i Ciocia Lila " nasz własny słodki świat, szczęście, którzy sami tworzymy" :) ...

Mniam.... mniam .... jadłem sam, mamusia tylko troszkę mi pomagała :)
 Pyyyyychaaaaa! :)

Na koniec, zdążyłem się jeszcze troszkę pobawić:)






Podsumowując, muszę Wam powiedzieć Kochani, że bardzo podobał mi się dzisiejszy dzień i z chęcią będę brał udział w podobnych imprezach :D
Buzi, buzi :******

P.S. Musicie to zobaczyć :) bez względu na ilość posiadanych chromosomów, każdy może i chce być SZCZĘŚLIWY!!!! Ja i Wy też! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz