środa, 12 marca 2014

Co nowego umie Szymon??:)

Witajcie Kochani po bardzo długiej przerwie. Nie piszemy, bo mama kiepsko znosi ciążę z Mateuszkiem i nie ma jakoś siły i chęci na pisanie. Dzisiaj ma lepszy dzień, więc to wykorzystujemy :)
Wiele się u mnie dzieje :) jestem już 1,5 rocznym mężczyzną, który chce być coraz bardziej samodzielny :)
Nowości, które opanowałem:
- pięknie sam wstaję przy meblach, na podłodze itp :)
- stoję sam bez problemu,
- rozgadałem się strasznie :)
- stawiam samodzielnie pierwsze kroki,
- buduję wieżę z 2-3 klocków,
- nakładam pięknie kółeczka na pałąk,
- kombinuję z sorterami, gdzie i jak dopasować kształt
- uwielbiam muzykę, jak tylko słyszę coś, co wpada mi w ucho, od razu zaczynam tańczyć i głośno śpiewać,
- zainteresowałem się samochodami i teraz uwielbiam się nimi bawić,
- ćwiczę naukę picia z kubeczka
- mam już 8 ząbków :)

Robię postępy w swoim tempie, ale ciągle malusimi kroczkami  prę do przodu:) Zacząłem również naukę rozpoznawania odgłosów zwierząt - póki co nie jestem za bardzo zainteresowany tym faktem, ale moja Pani Logopeda mówi, że takie są początki, że się oswajam - a że Pani Asia wie co mówi, to jesteśmy spokojni :)







Widzicie jak urosłem ?? ;)

Obiecujemy z mamą robić więcej wpisów i nie z takimi długimi przerwami :)))

Buziaki dla Wszystkich :****

1 komentarz:

  1. śliczny maluch! :* Życzę dużo ZDROWIA I WIELE UŚMIECHU ;) NIE PODDAWAJCIE SIĘ BEZ WALKI ;)

    zapraszam do siebie. ;)

    http://oszukacczaaas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń